Som hotelejer ved du, at der er en hulens masse at se til, når det kommer til dit hotel. De fleste hotelejere går meget op i, at deres hotelgæster får en rigtig god oplevelse. Som hotelejer ønsker du nemlig, at gæsterne skal komme tilbage igen og igen.
Sådan sikrer du, at gæsterne kommer igen
Mange hotelejere tror ved, at noget af det vigtigste for kunderne er, hvor hotellet er rent lokationsmæssigt og hvor meget det koster. Derfor kommer hotelejerne sommetider til at overse den kæmpemæssige forskel det gør, at have et helt gennemført lækkert hotel.
I sidste ende er det dét, der får kunderne til at komme tilbage. Det handler om deres oplevelse, og den kan du nemt gøre bedre med nogle få tips og tricks!
Gæsterne skal have det godt
Hvis gæsterne skal komme igen, skal de have det godt, mens de bor på hotellet, og det sker blandt andet gennem de små detaljer.
Det gælder for eksempel at der skal være mulighed for at få en god kop kaffe på hotellet. Måske det kan betale sig at købe en industri kaffemaskine og hyre en dygtig barista til lobbyen.
Uanset hvordan du vil sørge for, at gæsterne kan få sig en udsøgt kop kaffe, mens de bor på dit hotel – så kan det betale sig at kigge på kaffeløsninger til hotellet.
Skab en god oplevelse fra starten
Det betyder rigtig meget, hvordan dine ansatte i lobbyen tager imod de gæster, der skal tjekke ind. Sørg for, at der står en kande klar med koldt vand – gæsterne er sikkert tørstige efter en lang rejse. Derudover skal personalet være imødekommende, forstående, tålmodige og søde.
Så husk at tage godt imod dine gæster og gør alt for at give dem en god oplevelse på dit hotel.